Zcela přepracovaná kabina vozu, tvar celé palubní desky je orientován na stranu řidiče pro snadný přístup k hlavním ovládacím prvkům vozu. Hlavní dominantou palubní desky je multimediální systém OpenR link s 10“ obrazovkou a k dispozici i ve verzi s integrovanými službami Google.
Nový Master je sériově dodáván ve všech výbavových stupních s multimediálním systémem OpenR link ve verzi se zrcadlením obrazovky smartphone. Kabina je zejména kanceláří řidiče s plnou řadou odkládacích prostor (až 135 l). Nechybí ani funkcionalita mobilní kancelář s chytrým organizérem dokumentů (sériově na výbavě Extra).
Změnou prošly i rozměry nákladového prostoru. Největší novinkou je vylepšený boční přístup, který dosahuje vyšší hodnoty v segmentu (1 312 mm) a umožňuje tak naložit europaletu k boku vozu. Velkou změnou je taktéž i nová vertikální přepážka, která ubírá minimum z nákladového prostoru.
Nabízí vznětové motory 2,0 Blue dCi o výkonu 105 až 170 k (výrazně snižující emise CO2 až o 39g/km a spotřebu až o 1,5l na 100 km).
Dostupná je také elektrická varianta s výkonem 105 kW (140 koní) a baterií o kapacitě 87 kWh (baterie o kapacitě 40 kWh k dispozici později) zajišťujícími dojezd až 460 km dle homologace WLTP (platí pro verze L2H2 4t k dispozici později).
Nový Master je k dispozici za cenu již od 793 000 Kč nebo od 9 999 Kč/měsíc (s motorem Blue dCi 105).
Dostupný je i s elektrickým pohonem E-Tech od 1 170 000 Kč za variantu s baterií s prodlouženým dojezdem (87 kWh).
až 1625 kg
užitečné zatížení (užitečná hmotnost pro verzi L2H2 4T EV 87 kWh)
1312 mm
posuvné boční dveře
40
továrenských verzí Renault včetně přestaveb
2 motorizace
dieselová a elektrická
Nový Renault Master nabízí široké možnosti přestaveb, např.